Tuesday, December 4, 2012

Mode: Kesakitan

Ok la, buat masa ni aku memang tak dak mood. Mood sudah swing.. Aku sakit kepala berdenyut-denyut. Aku pun tatau nak habaq, sakit kepala macamana, tapi denyut-denyut belakang mata kanan and rase nak korek bijik mata letak sebelah pastu nak urut-urut urat dalam mata ni..

Horror betul gambaq nih...hoh!

2-3 minggu sakit pale datang plak sakit gusi..gusi bengkak..adik gigi nak tumboh...
Stresss!!!
Kali terakhir aku sakit gusi camni mungkin time 2003 or 2004. Tak tahan beb...sakit abih tulang pipi, lidah, leher, mata, kepala. Time tu aku ingat lagi pi Pusat kesihatan UiTM pastu dokte gigi soh cabut gigi...Makan bubur je la aku seminggu...giler la...dokte tu cakap tak dak solution lain dah pasal gigi bongsu aku tumboh menyenget..so bergesal ngan gusi and pipi sebab tu sakit...

Aku punya kes gigi bongsu tumbuh lebih kurang cam kes distoangular la kot...

Now sesudah 8 tahun, aku pun sudah lupa macamana rasa sakitnye gigi bongsu nak tumbuh, hah amek ko...
Allah nak bagi rasa sakit gigi...padan muka aku..Selalu kutuk husband aku malas nak gosok gigi la, tu pasal selalu sakit gigi..rasakan...kikiki....

Bih kurang gini la kebengkakan gusi aku..adoihh....

Harap-harap cepat la surut bengkak ni, aku nak pi cabut gigi bongsu tu..tak kire....
Proses luluhawanya sungguh menyakitkan...
Adui..dui..dui...

Aku ingat orang yang cipta lirik ni tak pernah sakit gigi kot....


No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.