Monday, December 24, 2012

Lapang...

Korang tau tak harini memang lapang.
Apa yang lapang?
Jalan aku nak gi keje lapang..
Parking lapang...
Ofis lapang...
Roomate aku pun cuti so bilik opis ni jadi bilik aku sorang...suka hatilah aku nak kentut blog bila-bila masa pun...hehe..
Dan harini pun masa aku banyak lapang sebab kerja aku settle hari Jumaat minggu lepas...

So, ape aku aku nak buat?

Hehehe...aku banyak benda berfaedah boleh aku buat seperti:

Home Deco

  Dengan roomsketcher, aku boleh berangan mendekokan rumah aku dalam skala sebenar...heheh.


Selain itu, korang juga boleh guna aplikasi online Homestyler dan Sweethome 3D. Korang Google aje la, mesti jumpa punya.


Baca Blog

Baca je blog dalam blog list korang. Aku paling suka baca blog-blog politik sebab banyak mencarut mengarut dari fakta. Bukan fakta lebih best dari fakta, hehehe..betul tak?


Calling-calling

Call mak aku la...mak aku suka sembang, kadang-kadang boleh lajak sampai dua jam on the phone. Jangan dengan pakwe makwe je korang bleh call sampai 2-3 jam..ngan mak korang 20 saat je..tak baik tau...

Tu je la...
Dah la, aku baru teringat aku tak abis lagi buat Manual Prosedur Kerja (MPK)...heheh...
Dah la, nak sambung keje..padayapa!

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.