Wednesday, December 5, 2012

Baru pantas dan tuntas

Setelah sekian lama menanti, or dalam erti kata lain, setelah 5 tahun keje gomen,
daripada Presint 4 sampai la ke Presint 5 skang ni, baru la aku merasa sebuah PC baru.
bak kata Inas..Wowwiiiii..junior jusss! Hehehe....

Kasik tayang skit...
Hamik kau!!. Screen 22 inch...
Hmmm...laju la sikit aku nak berfesbuk buat keje kira mengira RM juta-juta...
Maklumla i kan jaga projek, kan.. Kalu tak sebelum ni asal aku running Microsoft Excel asyik hanged je...tu belum buka Excel+Word..mahu aku sentak PC ni ngan kerusi pasal lemau sangat.
Tadi syok betul aku tengok excel sheet...big screen and mata aku tak le berpinau tengok angka-angka yang halus2 nih...

Lagi satu...running test tulis blog pun laju..cayalahhhh...Kikiki...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.