Monday, November 5, 2012

Rumah Oh Rumah: Part 2

Semalam gi tengok rumah.. Hmm..akhirnya ade progress jugak..Cuak jugak aku sebab lepas raya haritu langsung pemaju tak hantar surat progress..
Sudut belakang rumah.. Ada bersudut sebab tapak tak berbentuk segiempat.


Pemandangan hadapan rumah..panjang porsh 7.8m

Pemandangan ke master bedroom daripada Bilik No.3

Tangga

Bilik no.2-babpe gamba tilt sangat.

Bilik No.3:cadang nak buat bilik Inas

Ruang rehat family

Master Bedroom

Tangga:pandangan dari tingkat bawah.

Pandangan ruang tamu daripada dapo.

Pintu masuk.
Bilik No.4: Utility Room-kecil je biliknye.

Bilik No.4/Utility Room- pemandangan sudut tingkap.
                           

Bilik air bawah-cadang nak convert jadi tandas duduk.

Wet Kitchen

5' tiles in wet kitchen.

Yard belakang rumah. kecik je..lebih kurang 2.7m x 2.4m

Sudut bawah tangga.

View from sliding door.

Ruang tamu n dining... yang baju itam tudung koko tu adik gua..yang kenit tu takkan tak kenai kot..kikiki

Fuhh..berdebar tengok rumah ni.. Adik aku ni agak paranormal sikit orangnye...Dia kata masuk umah aku setakat semalam tak de rasa sakit2. Kena panggil adik aku yang sorang lagi..tahap paranormalnya lebih tinggi dari adik aku ni..Hehehe...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.