Sunday, July 29, 2012

Maaf, kerana kumarahi kamu....

Bulan Ramadhan ni x elok marah-marah,
Betul kata kamu...
Maaflah kerana aku marah kamu
4 tahun bercinta dan 3 tahun di alam perkahwinan
Apa kamu tidak mengerti aku amat rimas suasana sesak mesak dan macet
Maka kita ke Kuala Lumpur petang tadi
Dan untuk lebih spesifik "jalan chow kit"
Adakah kamu tidak terfikir kesesakan yg bagaimana harus kita hadapi?
Owh..memang darahku naik ke kepala begitu deras
Dan lebih memburukkan keadaan kamu tidak tahu jalan ke pusat borong yang kamu nak pergi tu...
Alasanmu "Abang tak ingat jalan...jomlah kita balik..."
Ohhhh...terus ku naik hantu...
Meredah jammed selama 2 jam dan dengan anak yang sedang lena di pangkuan.. kau ajak ku pulang??????

Maaflah hatimu sakit terkena peluru bebelanku yang berbisa
Harini pahala puasaku zero..kosong..telor ayam...
Gagal mengawal marah kerana tindakan tidak bijak kamu..maka aku juga tidaklah sehebat mana....

Aku maafkan kamu yang tidak juga mengerti..
Jangan bawa aku lagi ke tempat2 sebegitu..
Khususnya yang dipenuhi peniaga2 indon dan bangla...
Aku benci tempat itu...
Dan kamu juga maafkanlah aku...
Kerana kata-kata marahku padamu...

My husband...i love u no matter what....

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.