Monday, July 9, 2012

I shall say good bye now...

Dah get ready ke nak transfer ke KPT ni. Boleh kate progress baru 40%. Banyak benda aku tak prepare lagi ni. Yang penting nota serah tugas untuk pengganti aku belum buat lagi. Aku rasa almost 90% kerja-kerja tertunggak berjaya aku siapkan. Harap Si Josephine yang bakal gantikan aku nanti tak payah susah-susah nak cleaning up my dirt.

Kemaskan kertas-kertas, folder, nota garis panduan sume aku dah buat dah. Disamping baca sikit-sikit untuk persediaan interview HLP hari Rabu ni. Aku rasa meninggalkan NRE ni macam mimpi yang tak pernah dijangka olehku.

Mungkin dah sampai masanya. Dan jam dinding opis aku pun dan-dan tu jugak dah abis bateri. nampak gaya mungkin memang aku kena pergi cepat. Sampai jam pun dah mogok.




No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.