Wednesday, July 18, 2012

Kalau dah namanya bukan rezekiku...

Dah lama tak update blog ni. Sebenarnya aku telahpun transfer dari NRE ke KPT. 16 julai aku dah start mulakan tugas di KPT. Surat pengekalan aku di NRE yang disign oleh KSU telah pun dibalas oleh JPA. Dan jpa telah bertegas agar aku ditempatkan di kpt demi kemajuan kerjaya. X pela. Aku pun dah terima hakikat yang aku bukan lagi warga nre (sob..sob..)
Sebenarnye aku agak emo sebab cincin uang aku beli hari sabtu lepas hilang. Aku tak ingat langsung dan apa yang aku sedar waktu aku tengah daftar kehadiran biometrik di Bahagian pengurusan maklumat kpt baru aku perasan cincin emasku tiada di jari. Aduyai..baru 5 hari merasa pakai. Agak sedih...dan masih berharap ada yang memulangkan...walau ape  aku redha...dan anggap bulan rezekiku..
InsyaAllah dapat yang lain plak kot. Masih Alhamdulillah sebab merasa pakai walopon 5 hari sajor..

I'm going to miss u chenchen....sob..sob...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.