Tuesday, July 3, 2012

Tangguh 2 minggu

Alhamdulillah. Semalam dah selesai lapor diri di KPT. Hanya lapor diri di PSMnya saja sebab aku diarahkan tangguh 2 minggu untuk selesaikan kerja-kerja yang tertunggak. Ok la, dengan penuh stress aku nak maklumkan yang kerja tertunggak aku setinggi Bukit Chabang di Perlis.. Negeri kelahiran aku tuh. Adakah mampu aku settle dalam masa 2 minggu ni. Help..help..help...

Persoalan kedua, adakah aku akan kekal di NRE ni? Seriously tak dapat gerak hati langsung. Selalunya aku ada rasa gerak hati yang kuat, tapi kali ni tak de hint langsung. Walau apepun, aku kena selesaikan jugak kerja-kerja yang tertunggak ni. Nanti Si Josphine ganti tempat aku tak de la kena cuci job aku plak yang tak settle. Boss aku pun ex boss Si Josephine gak..so aku rase tak de masalah since boss aku ni perangai tak serupa boss biasa...


Ni la gambar bukit Chabang Perlis yang aku kidnap daripada Pakcik Google..
Tinggi tak tinggi gak la kan...


No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.