Saturday, August 18, 2012

Berapa hari kena ganti?

Aku ni mudah terlupa. Biasala..manusia..baik Melayu, Cina or India sebagai manusia memang normal kalo kita terlupa. Kalo kita tak pernah terlupa itu baru tak normal.
So untuk rekod aku kena ganti puasa tahun 2012 sebanyak 3 hari. Karang kalo tak ingat bleb aku refer balik post ni.
So macamana Ramadhan yang tinggal 1 hari lagi? Any improvement? Bagi aku byk la improvement coz anak pun dah besar dan cerdik..so nak bawak solat tarawikh tak de la problem sangat. Yang problemnye die makin lasak aku takut dia mandi dalam kolah masjid je.
Kat rumah nenek Perlis paling enjoy cik mek Inas buat adalah siram pokok bungo nan beribu2...


Add caption


Add caption


No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.