Friday, June 3, 2011

Iklan terbuka, tak lama lagi berleluasa la...


Tak tahule ape nak jadi. Gambar ni aku tangkap di Jusco Cheras Selatan 27 Mei 2011 yang lalu. Mungkinkah satu hari nanti bukan setakat iklan yang berleluasa, tapi mungkin jugak akan dijual secara terbuka. Tak sanggup wei...(sapa reti bahasa Cina..tolong translate..ape bende die tulis tu ek)..


Aku tak tahu die tulis ape dalam bahasa Cina. tapi yang omputeh tu aku paham. Tak dapat aku bayangkan anak aku yang cinonit ni on the way nak ke JJ tanya
"Papa..gegurl wants adult toy,boleh tak?..."...tak ke haru...

Korang jangan nak memandai-mandai plak call no dalam gambar ni. Naya je karang.. Kalo ade masalah elok pegi jumpa Pakar Sakit Tuan/Puan terus...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.