Saturday, June 4, 2011

Super duper amazing atau aku yang jakun

Memang super duper amazing bagi orang yang tak pernah tengok live dan sekadar menonton Discovery Channel or Nat Geo je. Aku tak pernah tengok benda kat awah ni. Walaupun aku dok luar bandar, tapi aku tak pernah terdedah kepada kejadian alam semulajadi yang jenis cenggini... Aku nak berkongsi dengan mereka yang senasib ngan aku. Tengoklah gambar kat bawah ni, aku snap 1 Mei 2011 yang lalu...layanzzzz...

Taktau ni spesis ni apa nama. Tapi burung yang bulu hitam + paruh kuning selalu hinggap belakang lembu.

Best betul die buat sarang kat pasu bunga mak aku.

Alololo....bestnye tidoq.

Tudia..nganga punya luas..lapaq dah ni.

Binatang pun sayang kat anak, buat sarang leklok..

Penat mearaung panggil ibunye, terlelap balik..kesiannn...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.