Tuesday, January 29, 2013

Tahi Lalat

Korang tau tahi lalat pertama korang tumbuh kat mana? Aku banyak taik lalat..entah bila lalat datang berak tak tau la. Aku sendiri tak ingat taik lalat 1st aku mula kat mana...hehehe...
Anak dara aku si Inas Bussaina telahpun dinodai oleh sebijik tahi lalat dan sungguh cute sekali tahi lalat tu yang cantik terletak di pelipis kirinya. Bermula ngan sebesar titik jarum skang membesar jadi sebesar biji sawi.
Orang kata position tahi lalat ada rahsianya...berkaitan rezeki, sifat peribadi dan pelbagai lagi. Pada pendapat aku pulak, tahi lalat adalah makluman awal penyakit. Contohnya aku ada 3 tahi lalat di sepanjang leher kiri dan 3 tahi lalat lagi di sepanjang leher kanan. Memang cantik terletak sebarisnya dan kedudukannya hampir sama dengan kanan dan kiri. Now aku kini mempunyai penyakit yang bermula di leher iaitu penyakit berkaitan tiroid.
Tahi lalat inas di pelipis kiri...aku harap bukan penyakit serius....biarlah ia hanya ibarat tanda pemanis bagi anak dara yang bakal memiliki seorang adik tidak lama lagi.
Ibu love u so much sayang mucuk!

Tahi lalat pertama...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.