Friday, January 27, 2012

SBPA tangguh

Apa-apa je la..janji pemangkuan M44 jangan la tangguh plak..rase macam dah berbulan-bulan boss aku sign sokongan pemangkuan ni..PSM pun dah hantar emel lama dulu dah terima surat permohonan pemangkuan...

Workload pun makin bertambah-tambah (sebab tu aku malas nak amek port gaji naik berapa..jusa punya gaji naik berapa) sebab SBPA ke SSM ke...workload aku tetap memberat dari tahun ke tahun... cara fikir aku pun dah macam KPSU..silap-silap mengalahkan SUB..cara fikir nok..bukan pengalaman....

Yang penting seronok kat ofis..apa pun aku tak kisah....keje jalan..orang puas hati..kawan-kawan aku skim G, C, Q, W, J selalu gak marah-marah kat aku..suka hantar emel lewat sangat mintak itu ini...heheheh...tapi marah-marah sayang sebab derang pun selalu lambat gak hantar emel kalo nak mintak aku angkat perubahan skop projek ke, pindah siling projek ke..tepon aku tiap2 5 minit....silap haribulan boley kena heart attack....

Cuma satu je aku nak mintak kat JPA..tak payahlah ada jadual waktu anjal WP1.2.3 tu....aku amek WP3..tapi aku selalu sampai lebih pukul 8.30 pagi..aku harap kalo aku masuk 8.31pg boleh la balik 5.31ptg..jgn la berkira sangat dengan seminit aku tu...uhuhuhu....janji cukup 9 jam...

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.