Tuesday, November 22, 2011

Menang Bola

Arini lewat post pasal Malaysia menang emas pertandingan bola sepak Sukan SEA di Indonesia.

One word-Serve u right Indon. Walopon aku berdarah half Indon, tapi aku benci giler ngan Indon yang antaranya telah menyebabkan institusi keluarga aku porak peranda semata-mata derang ni tamak sangat duit dan harta benda. On positive side, walopon porak peranda Alhamdulillah ia sebenarnya mendekatkan kami dengan Allah..apepun aku tetap benci Indon yang datang Malaysia semata-mata nak kesenangan hidup dengan merampok harta benda orang...

Lupakanla pasal The Team Garuda (Garuda konon..gerudi ada la)  ni...buang masa je.. aku nak share something kelakor..
Pagi ni memang status FB semua penduduk Mesia yang ada akaun FB mesti pasal menang bola semalam.
Yang best sekali aku nak petik status FB member aku cam kelakar sangat...heheh...



No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.