Sunday, May 22, 2011

Spirit: Sebuah mahakarya (ecehhh) daripada jemari yang tak berseni...

Ada sebuah lukisan saiz 1.5'x1.5' yang aku lukis sewaktu ikuti kelas lukisan semasa berkursus DPA. DPA batch 2/2008 (13/10/08-30/04/09)..rentetan perjalanan yang menitip pengalaman tak ternilai harganya. Oh ye..taknak taip banyak, maka bolehlah korang mengusha mahakarya aku di bawah ni yang bertajuk Spirit. Ade kawan nak beli, tapi tak jual pasal namanye pun sebuah mahakarya... Ni esok kalo setaraf Picaso ni kaya la anak cucu aku...



Inilah mahakarya aku yang 100 tahun lagi mungkin setarap ngan Leonardo Da Vinci...
Wakaka...

2 comments:

  1. fuyoh~~aku tak reti lukis camni~hehe,

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 25, 2011

    yg ni lelong utk jualan amal pon bagus nih kekekek

    ReplyDelete

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.