Thursday, June 7, 2012

5k dah.

Aku adalah pencuri..Pencuri masa, sebab time keje tulis blog. Dah lebih 2 minggu asyik tak lekat di ofis, outstation manjang. Tengok blog ni punye viewer dah cecah 5000 orang (toce-toce).

Sebenarnya tujuan aku buat blog ni, bukan nak orang tengok sangat sebab post dalam ni bercampur-campur. Semuanya bergantung pada mood aku. Lebih suka maintain low profile. Memang style keja aku pun, keje underground je..down to earth...

Anyway, thanks uolls yang sudi singgah sebentar dan berehat bersama kit kat di blog ni. Yang nak berkenalan dengan saya (owner blog ni) dialu-alukan untuk emel saya takdemaknanye@gmail.com 

Berkawan biar beribu-ribu, berkasih biar la satu.


2 comments:

  1. terima kasih kerana sudi baca entri lama saya dan meninggalkan komen.

    ReplyDelete
  2. sama lah saya..menulis sekadar luahan jiwa dan bukan ade matlamat tertentu.suka baca blog org jugak..tapi selalu jadik silent follower jer..:P

    ReplyDelete

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.