Thursday, September 22, 2011

Passport Kotor

Too much work to do... tadi baru lepas Problem soving Meeting (PSM) dengan Dato' KSU. Boss aku tak sihat (kesian, dah byk hari demam). So aku masuk meeting ngan immediate boss aku Cik Ina dan juga colleque aku Abzarul. Turn kitorang pukul 3.30ptg.

Fuh..bincang itu ini, bincang pasal pontoon, pasal Resque Centre Sg. Tengi, pasal Tiger Valley, JKPTG Kelantan and then masuk sampai tindakan proaktif Bahagian Pembangunan di dalam pemantauan projek supaya tak berlaku projek yang bermasalah seperti JKPTG Kelantan dan Resque Centre Sg. Tengi. OMG...banyaknya arahan Dato' KSU dikala big boss kami tiada.. Boss, cepat sembuh boss, tak de orang boleh back up kami. Uhuhuhu...

Dan juga sejak dari minggu lepas lagi aku dan PERHILITAN sama-sama rancang untuk lawatan ke oversea..tak jauh manapun Singapore je. InsyaAllah, esok akan ke JB dan lusanya akan ke Singapore untuk melawat Zoo Singapore...lawatan pertama aku ke luar negeri selain Sempadan Thailand (Wang Kelian ngan Satun). harap esok tak de masalah sebab aku all out supaya PERHILITAN dan JPS (Agensi Pelaksana) dapat pergi. Alhamdulillah dipermudahkan segalanya.

Bila fikir balik, adakah aku ikhlas..jawapannya memang tak... Tapi bila dinilai semula, ikhlas atau tidak bukan ukuran..yang penting memang sifat semula jadi aku akan all out perkara sampai ketitisan keringat terakhir untuk makesure perkara tu terjadi..kalo tak terjadi jugak, sekurang-kurangnya aku telah berusaha...
Gigih betul la kan...

So my hubby and my IB, ibu pegi kejap je...InsyaAllah malam Sabtu ibu ade kat rumah, ok. Ibu love u both..

No comments:

Post a Comment

Di padang datar dirikan kemah,
Mohon komen dengan berhemah.

Petang-petang main dam,
Komen berimpak negatif akan dipadam.